Disseny Gràfic
La imatge i el missatge que una empresa projecta de si mateixa és tan important com l'activitat que desenvolupa. Des de Recreant, encarem els projectes sempre de manera personalitzada, oferint un ampli ventall de possibilitats per comunicar-se gràficament.
- Disseny de logotips
- Imatge corporativa
- Papereria promocional: cartells, flyers, fulletons, tríptics, calendaris, targetes, etc.
- Disseny editorial: llibres, revistes, catàlegs
- Disseny de producte: packaging i etiquetes
- Felicitacions, invitacions, targetons
- Retolació de vehicles
- Senyalística











Disseny Web
Qui no és a internet no existeix. Una pàgina web corporativa ben ideada és la millor carta de presentació.
Analitzem les necessitats de cada client partint de la base que l'objectiu a assolir és un lloc web modern que atraigui visitants per convertir-los en clients:
- Per atraure'ls, és necessari un bon SEO i aix ò vol dir construir una web amb un bon rendiment per garantir bones puntuacions als cercadors.
- Per convertir-los, una web ha de ser visualment atractiva i ha de ser usable: els visitants hi han de poder accedir des de qualsevol dispositiu, de manera segura i ràpida.
Dissenyem pàgines web a mida de cada client, oferint un servei integral.
- Disseny a mida
- Disseny Mobile First
- Desenvolupament web modern
- SEO orgànic
- Gestor de continguts a mida
- Integració d'una botiga online (Shopify, Snipcart, Stripe...)
- Allotjament i certificats SSL
- Gestió de domini i webmail






Xarxes Socials
Actualment, les xarxes socials s'han convertit en un espai virtual en el que és imprescindible que les empreses hi siguin presents. Els beneficis que obté una marca al disposar de comunitats en línia ben gestionades són múltiples: augmenta i millora la relació amb els membres de la comunitat, obtenint d'ells un feedback; n'augmenta el compromís i el vincle (engagement); n'incrementa la intenció de compra, la fidelització i la recomanació. Tot això s'aconsegueix establint una estratègia sòlida en mitjans socials i augmentant la presència i l'activitat de l'empresa en aquests mitjançant continguts de qualitat, originals i que atreguin al públic objectiu. Finalment, és bàsic realitzar una escolta activa permanent per tal de recopilar informació que serà clau per a la empresa.
Com gestionem les comunitats en línia?
Elaborem l'estratègia de mitjans a mida
Apliquem l'estratègia a les xarxes
Dinamitzem les comunitats en línia
Escoltem activament i analitzem
Elaborem informes de resultats